شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۰۹:۵۲

رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران:
توسعه سواحل مکران با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی شتاب می‌گیرد

باشگاه خبری فراساحل: رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران گفت: توسعه سواحل مکران با جذب سرمایه گذار و حضور شرکت‌‌های داخلی و خارجی توانمند بخش خصوصی شتاب می‌گیرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایرنا، ایرج تاج ‌الدین اظهار داشت: سواحل مکران به دلیل اتصال به آب‌های اقیانوسی نقش مهمی در توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان و شرق کشور دارد. وی افزود: ستاد توسعه سواحل مکران همیشه سعی در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته و تمام شرایط را برای این حضور فراهم می‌کند. وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران در سال گذشته خاطرنشان کرد: مشابه این همایش به منظور جذب سرمایه گذار و معرفی سواحل مکران در ماههای پایانی امسال در تهران برگزار می‌شود.

رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران گفت: مذاکره مستقیم با سرمایه‌ گذاران و معرفی این منطقه می‌تواند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته باشد. تاج الدین ادامه داد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر آبادسازی سواحل مکران و پیگیری‌های مستمر برای به سرانجام رسیدن طرح‌های توسعه ای توسط مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری و اقدامات مثبت دولت یازدهم نقش مهمی در آماده سازی زیرساخت‌های این منطقه داشته است. وی تصریح کرد: سواحل مکران با توجه به موقعیت راهبردی دارای ظرفیت‌‌های کم نظیر سرمایه‌ گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، شیلاتی (پرورش آبزیان)، کشاورزی (کشت گلخانه ای)، ترانزیت، حمل و نقل و راه اندازی کارخانه‌های صنایع مختلف است. رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران تسریع در آماده سازی زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی، ریلی، جاده ای و دریایی و توسعه گردشگری را خواستار شد و خاطرنشان کرد: باید تمام امکانات برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی آماده شود.

به گزارش ایرنا، وزارتخانه‌‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نفت، نیرو، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان‌های مدیریت برنامه‌ ریزی، حفاظت از محیط زیست، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نیروی دریایی ارتش، استانداری‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان اعضای ستاد توسعه سواحل مکران هستند.



  کد خبر : 5036
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :